Oferta pracy na stanowisko: główny specjalista - 2 etaty z dnia 2025-04-16

Numer konkursu
DSP-IV.210.28.2025.DS
Departament
Departament Obsługi Urzędu
Data
2025-04-16
Termin składania ofert
2025-04-28
Stanowisko
główny specjalista - 2 etaty

DSP-IV.210.28.2025.DS

OGŁOSZENIE O NABORZE
Marszałek Województwa Podlaskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko głównego specjalisty - 2 etaty w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Ofertę na stanowisko głównego specjalisty – 2 etaty w Departamencie Obsługi Urzędu w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

I. Wymagania niezbędne:
1)posiadanie obywatelstwa polskiego;
2)posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
3)niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne  przestępstwo skarbowe;
4)nieposzlakowana opinia;
5)wykształcenie: wyższe magisterskie; kierunek: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość;
6)staż pracy: ogółem minimum 4 lata;
7)umiejętności zawodowe: znajomość ustaw i przepisów wykonawczych: ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie województwa, ustawy o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagania dodatkowe:
1)umiejętność pracy z zespołem;
2)zdolność analitycznego myślenia;
3)aktywność w działaniu;
4)odporność na stres;
5)odpowiedzialność;
6)komunikatywność;
7)umiejętność organizacji i planowania pracy;
8)samodzielność, sumienność i rzetelność w wykonywaniu zadań.

III. Główny specjalista będzie wykonywał następujące zadania:
1)prowadzenie spraw związanych z wykonywaniem budżetu Departamentu, opracowywanie planów finansowych dochodów i wydatków budżetowych, przygotowywanie wniosków o dokonanie zmian w planie budżetu, przygotowywanie sprawozdań z wykonania budżetu;
2)sporządzanie sprawozdawczości, w tym sporządzanie rocznych sprawozdań statystycznych, kwartalnych informacji o wartości zaangażowania wydatków budżetowych, comiesięcznych sprawozdań o poniesionych wydatkach  w zakresie środków budżetowych, jakimi dysponuje Departament;
3)prowadzenie rozliczeń i waloryzacji czynszów należnych z tytułu zawartych umów dotyczących administracyjnego funkcjonowania Urzędu, nadzorowanie i kontrola realizacji zadań wynikających z umów;
4)prowadzenie rozliczeń i waloryzacji czynszów należnych z tytułu zawartych umów najmu nieruchomości i lokali użytkowych;
5)wystawianie dyspozycji do Departamentu Finansów dotyczących obciążeń najemców kosztami eksploatacyjnymi pomieszczeń oraz innych obciążeń;
6)wystawianie not korygujących do faktur otrzymanych z zewnątrz;
7)przygotowywanie dokumentacji związanej z udzieleniem zamówień publicznych na potrzeby Urzędu, a później nadzór finansowy nad realizacją umów;
8)prowadzenie rozliczeń kosztów administrowania budynkami Urzędu;
9)prowadzenie spraw związanych z ewidencją wydatków realizowanych przez Departament w Centralnym Rejestrze Umów i Zobowiązań.

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

V. Oferty kandydatów na stanowisko głównego specjalisty powinny zawierać:
1)list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
2)wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem;
3)kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich; kierunek: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość;
4)kserokopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń) potwierdzających staż pracy tj. staż pracy: ogółem minimum 4 lata;
5)oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie;
6)oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
7)oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
8)oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie  art. 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem;
9)oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem;
10)w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem przez kandydata imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko głównego specjalisty – 2 etaty w Departamencie Obsługi Urzędu DSP-IV.210.28.2025.DS"

w terminie do 28 kwietnia 2025 r.

na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
15-097 Białystok
ul. M. Curie-Skłodowskiej 14

lub dostarczyć osobiście do pokoju 609 (piętro VI) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14.

O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie- Skłodowskiej 14.


VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku nie odsyła złożonych dokumentów. Kandydat może je odebrać osobiście (po podaniu numeru konkursu) u pracownika ds. procesu rekrutacji i wdrażania pracowników (pok. 215 piętro II) w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację procesu rekrutacji a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego na okres 3 lat. Po tym okresie będą podlegały brakowaniu (zniszczeniu) zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną.

Białystok, dnia 16 kwietnia 2025 r.

z up. MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA
Monika Kondratowicz
SEKRETARZ WOJEWÓDZTWA

Powrót na początek strony