Protokół problemowej kontroli dot. real.por.
PROTOKÓŁ
problemowej kontroli dotyczącej realizacji porozumienia Nr 72/224/DEK/Śr.S/2003/392 z dnia 23 grudnia 2003 r. przeprowadzonej w dniu 13 lutego 2004 r. w Muzeum Rolnictwa im.Ks.K.Kluka w Ciechanowcu przez Anetę Putko - podinspektora w Departamencie Edukacji i Kultury oraz Anatola Wap - inspektora w Departamencie Edukacji i Kultury, działających na podstawie Upoważnienia Nr 2/2004 z dnia 12.01.2004 r. wydanego przez Dyrektora Departamentu Edukacji i Kultury.
ZAKRES KONTROLI
zakres merytoryczny zrealizowanych zadań
zakres finansowy zrealizowanych zadań
USTALENIA OGÓLNE
Ośrodek Muzeum Rolnictwaim. Ks.K. Kluka, ul. Pałacowa 5, 18-300 Ciechanowiec;
REGON P000646541-; NIP 722-11-59-642; dyrektorem kontrolowanej jednostki jest Dorota Łapiak.
Wyjaśnień w toku kontroli udzielili:
1. Dyrektor - Dorota Łapiak
2. p.o. Głównego Księgowego - Benedykt Bogucki
USTALENIA SZCZEGÓLNE
Zgodnie z Porozumienie Nr 72/224/DEK/Śr.S/2003/392 z dnia 23 grudnia 2003 r. wydatkowano kwotę 8.000 zł na realizację zadania pn.: XXIII Ogólnopolski Konkurs Gry na Instrumentach Pasterskich.
Kwotę 8.000 zł zgodnie z załącznikiem nr 1 do Porozumienia wydatkowano następująco:
2.100 zł, - przeznaczono na honoraria i wynagrodzenia;
5.500 zł, - przeznaczono na nagrody;
400 zł, - przeznaczono na podróż służbowe (delegacje) wykonawców.
Ogólny koszt zadania wyniósł 18 279,22 zł, z tego Ministerstwo Kultury sfinansowało 8.000 zł. Pozostała kwota została sfinansowana przez: sponsorów - 5.900 zł i Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego - 4.419,22 zł.
Kontrolujący stwierdzają, iż: honoraria wypłacono na podstawie umów zlecenia i rachunków imiennych, nagrody finansowe wypłacono na podstawie listy płac za pokwitowaniem odbioru, podróże służbowe rozliczono na podstawie rachunku kosztów podróży (wystawiono polecenie przyjazdu służbowego).
Dotacja celowa na realizację zadania pn. "XXIII Ogólnopolski Konkurs Gry na Instrumentach Pasterskich" w wysokości 8.000 zł została w całości wykorzystana zgodnie z ustalonym Porozumieniem Nr 72/224/DEK/Śr.S/2003/392 z dnia 23 grudnia 2003 r. w terminie. Po zapoznaniu się z umowami, rachunkami, kontrolujący stwierdzają, iż od strony formalno - prawnej dokumenty te nie budzą zastrzeżeń.
W trakcie kontroli zapoznano się z merytoryczną stroną realizacji zadania. Zapoznano się z następującymi dokumentami: sprawozdaniem merytorycznym z przebiegu konkursu, listą uczestników, dokumentacją fotograficzną, video, relacjami prasowymi i drukami okolicznościowymi (folderami, programy, zaproszenia). Na tej podstawie oraz przeprowadzonych rozmów z Panią Dorotą Łapiak stwierdzono, że zadanie merytoryczne zostały wykonane prawidłowo, w pełnym zakresie i w wymaganym terminie.
Czynności kontrolne odnotowano w Ewidencji Kontroli Muzeum Rolnictwa pod pozycją .
Na tym protokół zakończono i po przeczytaniu podpisano bez zastrzeżeń. Ustalenia zawarte w niniejszym protokole zostały omówione z Dyrektorem kontrolowanej jednostki przy współudziale Głównego Księgowego.
Do protokołu załączono 9 załączników.
Dyrektora kontrolowanej jednostki powiadomiono o prawie zgłoszenia, w ciągu 3 dni od dnia podpisania protokołu pisemnych wyjaśnień, co do jego treści, zgodnie z § 23 ust.1 Uchwały nr 46/517/03 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 27 sierpnia 2003 r.
Załączniki:
1. Sprawozdanie merytoryczne z realizacji XXIII Ogólnopolskiego Konkursu Gry na Instrumentach Pasterskich.
2. Regulamin XXIII Ogólnopolskiego Konkursu Gry na Instrumentach Pasterskich.
3. Zaproszenie
4. Lista uczestników Konkursu z 29.11.2003 r., kategoria - instrumenty inne.
5. Protokół z posiedzenia jury z dnia 29.11.2003 r.
6. Lista uczestników Konkursu z dnia 30.11.2003 r., kategoria - dzieci,
7. Lista uczestników Konkursu z dnia 30.11.2003 r., kategoria - dorośli
8. Protokół z posiedzenia jury z dnia 30.11.2003 r.
9. Informacje prasowe.
Białystok, 17.02.2004 rok
Kierownik Jednostki Kontrolowanej Kontrolujący
.....................................................
Aneta Putko - podinspektor
Departament Edukacji i Kultury
.......................................................
Anatol Wap - inspektor
Departament Edukacji i Kultury