Uchwała Nr 15/336/07 Zarządu Województwa Podlaskiegoz dnia 17.07.2007 roku
Uchwała Nr 15/336/07
Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia 17.07.2007 roku
w sprawie przystąpienia do umowy z „
Na podstawie art. 41 ust. 1, w związku z art. 12 ust. 2 pkt 8, ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r.
o samorządzie województwa (Dz. U. Nr 01.142.1590, Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1206 i Nr 167, poz. 1759, z 2006 r. Nr 126, poz. 875 oraz Nr 227 poz. 1658),
Zarząd Województwa Podlaskiego
uchwala co następuje:
§1. Postanawia się zawrzeć umowę z „
§2. Do złożenia oświadczeń woli w celu przystąpienia do umowy wymienionej w §1 upoważnia się:
1) Marszałek Województwa Podlaskiego – Pan Dariusz Piontkowski,
2) Członek Zarządu Województwa Podlaskiego – Pan Karol Tylenda.
§2. Wykonanie uchwały zleca się Dyrektorowi Departamentu Polityki Regionalnej i Funduszy Strukturalnych.
§3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.
Załącznik nr 1 do Uchwały Nr 15/346/07
Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia17.07. 2007 r
UMOWA
zawarta w dniu .07.2007 r. pomiędzy:
Województwem Podlaskim, w imieniu którego działa Zarząd Województwa Podlaskiego,
z siedzibą w Białymstoku przy ulicy Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1 reprezentowanym przez:
Dariusza Piontkowskiego – Marszałka Województwa
Karola Tylendę – Członka Zarządu Wojewóztwa
zwanym w dalszej części umowy Zamawiającym,
a
Wojciechem Dziedzikiem, prowadzącym działalność gospodarczą pod firmą „
o następującej treści:
§ 1
Zamawiający powierza Wykonawcy, a ten przyjmuje do wykonania:
1) Prezentację wspólną Województwa Podlaskiego i Miasta Białystok w technologii flash, zgodnie z załączonym scenariuszem.
2) Aktualizację wyglądu stoiska Województwa Podlaskiego a w szczególności:
- dostosowanie projektu do warunków technicznych stoiska na targach Barcelona Meeting Point,
- aranżację powierzchni stoiska,
- opracowanie graficzne dodatkowych ścian stoiska (4 ściany komponujące się
z dotychczasowym układem stoiska), - dostosowanie wyglądu roll-up-u oraz stand-u do wizualizacji spójnej z całym stoiskiem,
- dostarczenie kufra transportowego na ściany stoiska wyposażonego w kółka
§ 2
Termin dostarczenia do siedziby Zamawiającego prezentacji wymienionej w § 1 pkt 1. upływa z dniem 31 sierpnia 2007, zaś materiałów wymienionych w § 1 pkt 2. z dniem 31 lipca 2007.
§ 3
1. Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy, przysługuje wynagrodzenie w wysokości 12 919,80 zł. brutto (słownie złotych: dwanaście tysięcy dziewięćset dziewiętnaście i 80 groszy).
2. Wypłata wynagrodzenia nastąpi w terminie 7 dni po wykonaniu umowy na podstawie wystawionej faktury VAT.
3. W ramach zapłaty za wykonaną umowę, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu wszelkie prawa autorskie związane z dalszym rozpowszechnianiem i powielaniem projektu graficznego.
§ 4
1. W sprawach nieuregulowanych postanowieniami niniejszej umowy zastosowanie mieć będą
przepisy kodeksu cywilnego oraz ustawy o prawach autorskich i prawach pokrewnych.
2. Wszelkie spory na tle wykonywania umowy rozstrzygać będzie właściwy miejscowo Sąd
dla Zamawiającego.
§ 5
Kary umowne
1. Zamawiający może obciążyć Wykonawcę karą umowną:
1) w wysokości 0,2% wartości przedmiotu umowy brutto w przypadku niedotrzymania terminu wykonania umowy za każdy dzień zwłoki;
2) w wysokości 10% wartości umowy określonej jak wyżej, gdy Wykonawca odstąpi
od umowy z przyczyn leżących po jego stronie.
2. Zamawiający zastrzega sobie prawo dochodzenia roszczeń na zasadach ogólnych
w przypadku, gdy szkoda z tytułu niewykonania lub nienależnego wykonania umowy przekroczy kwotę zastrzeżonych powyżej kar umownych.
§ 5
Umowę sporządzono w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, jednym dla Zamawiającego
i jednym dla Wykonawcy.
ZAMAWIAJĄCY WYKONAWCA