Uchwała Nr 84/1078/2012 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2012-02-28

Numer
84/1078/2012
w sprawie
systemu identyfikacji wizualnej Województwa Podlaskiego oraz zasad używania i wykorzystywania Logotypu Województwa Podlaskiego i Logotypu Konkursu Podlaska Marka Roku
Data wydania
2012-02-28
Departament
Departament Współpracy z Zagranicą i Promocji

 

w sprawie systemu identyfikacji wizualnej Województwa Podlaskiego oraz zasad używania i wykorzystywania Logotypu Województwa Podlaskiego i Logotypu Konkursu Podlaska Marka Roku

Na podstawie art. 41 ust. 1, w związku z art. 11 ust. 2 pkt 8 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2001r. Nr 142 poz. 1590, z późn. zm.)[1] uchwala się, co następuje:


§ 1. 1 W celu promocji walorów i możliwości rozwojowych województwa, budowania spójnego wizerunku oraz zwiększania świadomości społecznej na temat działalności Województwa Podlaskiego przyjmuje się system identyfikacji wizualnej określony w Folderze Systemu Identyfikacji Wizualnej Marki Województwo Podlaskie, w tym logotyp województwa, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej uchwały oraz logotyp konkursu Podlaska Marka Roku, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej uchwały.

§ 2. 1 Logotyp Województwa Podlaskiego jest symbolem graficznym używanym we wszelkich przejawach identyfikacji wizualnej Województwa Podlaskiego, w szczególności
w materiałach reklamowych i promocyjnych, których wydawcą lub wspierającym jest Województwo Podlaskie oraz do oznakowania przedsięwzięć współorganizowanych lub współfinansowanych przez Województwo Podlaskie.
2. Wykorzystanie logotypu Województwa Podlaskiego w innych przypadkach niż wymienione w  ust. 1 wymaga każdorazowej zgody Marszałka Województwa Podlaskiego lub innego upoważnionego przez Marszałka pracownika Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego.
3. Logotyp Województwa Podlaskiego nie może być wykorzystywany w celach komercyjnych.
4. Zgodę na używanie logotypu Województwa Podlaskiego wydaje się na podstawie pisemnego wniosku kierowanego do Marszałka Województwa Podlaskiego, z zastrzeżeniem ust. 6. Wzór wniosku stanowi załącznik nr 3 do uchwały.
5. Prowadzi się rejestr wniosków o wydanie zgody na używanie logotypu Województwa Podlaskiego.
6. Wniosku, o którym mowa w ust. 4, nie wymaga się w przypadku wcześniejszego objęcia przedsięwzięcia Honorowym Patronatem Marszałka Województwa Podlaskiego lub w przypadku, kiedy podmiot zobowiązał się do stosowania logotypu na mocy umowy zawartej wcześniej z Województwem Podlaskim.

§ 3.1 Logotyp konkursu Podlaska Marka Roku jest symbolem graficznym, opartym na wizerunku logotypu Województwa Podlaskiego, używanym we wszelkich przejawach identyfikacji konkursu Podlaska Marka Roku przez jego organizatora oraz laureatów kolejnych edycji konkursu.
2. Logotyp konkursu Podlaska Marka Roku może być używany w celach komercyjnych.

§ 4. Wizualizacje materiałów zawierających logotyp Województwa Podlaskiego lub logotyp konkursu Podlaska Marka Roku należy przesyłać do akceptacji Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego, celem określenia ich zgodności z Systemem Identyfikacji Wizualnej Województwa Podlaskiego.

§ 5. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Departamentu Współpracy
z Zagranicą i Promocji.

§ 6. Traci moc uchwała Zarządu Województwa Podlaskiego Nr 210/3216/10 z dnia
2 lutego 2010 roku w sprawie w sprawie systemu identyfikacji wizualnej Województwa Podlaskiego oraz zasad używania i wykorzystywania Logotypu Województwa Podlaskiego.

§ 7. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

[1] Zmiany tekstu jednolitego ustawy zostały ogłoszone w Dz.U. z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271 i Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055 i Nr 116, poz. 1206, z 2006 r. Nr 126, poz. 875 i Nr 227, poz. 1658, z 2007 r. Nr 173, poz. 1218, z 2008 r. Nr 180, poz.1111, Nr 216, poz. 1370, Nr 223, poz. 1458, z 2009 r. Nr 157 poz.1241, z 2010 r. Nr 28 poz. 142 i 146, Nr 40 poz. 230, Nr 106 poz.675 oraz z 2011 r. Nr 21 poz. 113, Nr 217 poz. 1281 i Nr 149 poz. 887. 

Powrót na początek strony