Uchwała Nr 108/1767/2020 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2020-03-11

Numer
108/1767/2020
w sprawie
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Data wydania
2020-03-11
Departament
Biuro Gospodarcze

UCHWAŁA NR 108/1767/2020
ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
z dnia 11 marca 2020 r.

zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (Dz. U. z 2019 r. poz. 512 z późn. zm. ) uchwala się co następuje:

§ 1. W uchwale nr 152/2198/09 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, zmienionej uchwałą 163/2127/2016 z dnia 4 października 2016 roku, uchwałą 198/2615/2017 z dnia 14 marca 2017 roku oraz uchwałą 35/482/2019 z dnia 16 kwietnia 2019 r., § 1. otrzymuje brzmienie:

„§1. Powołuje się Komisję likwidacyjną do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, likwidacji, przekazania lub sprzedaży zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w składzie:
1. Tomasz Szeweluk - Przewodniczący komisji,
2. Krzysztof Jaworowski - Członek komisji,
3. Agnieszka Aleksiejczuk - Członek komisji,
4. Piotr Oniszczuk - Członek komisji.”.

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powrót na początek strony