Uchwała Nr 163/2127/2016 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2016-10-04

Numer
163/2127/2016
w sprawie
w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Data wydania
2016-10-04
Departament
Biuro Administracyjno-Gospodarcze

UCHWAŁA NR 163/2127/2016

ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

z dnia 4 października 2016 r.

 

zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 486) uchwala się co następuje:

§ 1. W uchwale nr 152/2198/09 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 17 marca 2009 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku § 1. otrzymuje brzmienie:

„1. Powołuje się Komisję likwidacyjną do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, likwidacji, przekazania lub sprzedaży zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oaz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku w składzie:

  1. Andrzej Pleszuk                     - Przewodniczący komisji,
  2. Tomasz Greś                          - Członek komisji,
  3. Mariusz Kopiczko                  - Członek komisji,
  4. Piotr Oniszczuk                      - Członek komisji.”

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

Powrót na początek strony