Uchwała Nr 198/2615/2017 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2017-03-14

Numer
198/2615/2017
w sprawie
powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Data wydania
2017-03-14
Departament
Biuro Administracyjno-Gospodarcze

UCHWAŁA NR 198/2615/2017

ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

z dnia 14 marca 2017 r.

 

zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 486 z późn zm.[1]) uchwala się co następuje:

§ 1. W uchwale nr 163/2127/2016 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 4 października 2016 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
w Białymstoku § 1. otrzymuje brzmienie:

„§1. Powołuje się Komisję likwidacyjną do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, likwidacji, przekazania lub sprzedaży zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oaz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
w Białymstoku w składzie:

  1. Jacek Jasiński            - Przewodniczący komisji,
  2. Tomasz Greś             - Członek komisji,
  3. Mariusz Kopiczko        - Członek komisji,
  4. Piotr Oniszczuk           - Członek komisji.”

§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

 

 

[1] Zmiany tekstu jednolitego wymienionej ustawy zostały ogłoszone w Dz. U. z 2016 r. poz. 1948, poz. 2260.

Powrót na początek strony