Uchwała Nr 260/3592/2017 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2017-12-12
- Numer
- 260/3592/2017
- w sprawie
- zatwierdzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
- Data wydania
- 2017-12-12
- Departament
- Departament Rozwoju Regionalnego
Uchwała Nr 260/3592/2017
Zarządu Województwa Podlaskiego
z dnia 12 grudnia 2017 roku
w sprawie zatwierdzenia zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku
Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 1 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (j.t. Dz. U. z 2017r., poz. 2096) i § 7 Statutu Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku stanowiącego załącznik do Uchwały Nr XLI/491/14 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 23 czerwca 2014 r. uchwala się, co następuje:
§1. Zatwierdza się wprowadzenie następujących zmian w Regulaminie Organizacyjnym Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku, stanowiącym Załącznik do Uchwały Nr 99/1212/15 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 15 grudnia 2015 r. w sprawie zatwierdzenia Regulaminu Organizacyjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku zmienionym Uchwałą Nr 142/1780/2016 r. Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 13 czerwca 2016 r.:
1) w § 10 ust 1 pkt 5 dodaje się lit. b w brzmieniu:
„b) Oddział ds. Edukacji Przedszkolnej,”;
2) w § 12 ust 2 pkt 1 dodaje się lit b w brzmieniu:
„b) Oddział ds. Edukacji Przedszkolnej,”;
3) w § 14 skreśla się pkt 5;
4) § 23 otrzymuje brzmienie:
„§ 23 Do zakresu zadań Wydziału Wdrażania RPO należy:
obsługa RPO poprzez:
1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Wydział,
2) przygotowywanie propozycji kryteriów wyboru projektów celem ich przekazania do Instytucji Zarządzającej,
3) przygotowywanie regulaminu konkursu, organizację pracy Komisji Oceny Projektów i udział w ocenie projektów konkursowych,
4) przeprowadzenie naboru i ocenę projektów pozakonkursowych,
5) prowadzenie naboru kandydatów na ekspertów,
6) określanie harmonogramów naboru projektów konkursowych, poziomu kontraktacji i wydatków,
7) przygotowywanie sprawozdań z realizacji Działań,
8) wykonywanie zadań związanych z procedurą odwoławczą,
9) koordynowanie prac Oddziału ds. Obsługi Projektów oraz Oddziału ds. Edukacji Przedszkolnej,
10) współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie wdrażania RPO,
11) informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS nt. wykrytych nieprawidłowości,
12) administrowanie i wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Teleinformatycznego, w tym do SL2014.”;
5) § 24 otrzymuje brzmienie:
„§24 Do zakresu zadań Oddziału ds. Obsługi Projektów należy obsługa RPO w zakresie Działań 2.1, 2.2, 2.4, 2.5 oraz 3.2 poprzez:
1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Oddział;
2) udział w ocenie projektów konkursowych w ramach Komisji Oceny Projektów;
3) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych;
4) weryfikację wniosków o płatność, w tym ocenę kwalifikowalności wydatków;
5) bieżącą współpracę z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;
6) informowania Wydziału Wdrażania RPO nt. wykrytych nieprawidłowości;
7) wprowadzanie danych do SL2014.”;
6) Wprowadza się § 24a w brzmieniu:
„§ 24a Do zakresu zadań Oddziału ds. Edukacji Przedszkolnej należy obsługa RPO w zakresie Poddziałania 3.1.1 poprzez:
1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania RPO oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania RPO w zakresie zadań realizowanych przez Oddział;
2) udział w ocenie projektów konkursowych w ramach Komisji Oceny Projektów;
3) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych;
4) weryfikację wniosków o płatność, w tym ocenę kwalifikowalności wydatków;
5) bieżącą współpracę z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;
6) informowania Wydziału Wdrażania RPO nt. wykrytych nieprawidłowości;
7) wprowadzanie danych do SL2014.”;
7) § 25 otrzymuje brzmienie:
„§ 25 Do zakresu zadań Wydziału Wdrażania PO WER należy w szczególności:
1) przygotowywanie projektów wewnętrznych procedur wdrażania PO WER oraz innych dokumentów wymaganych procesem wdrażania PO WER, w zakresie zadań realizowanych przez Wydział;
2) przygotowywanie Rocznych Planów Działań dla działań wdrażanych przez WUP;
3) określanie harmonogramów realizacji procedur konkursowych, poziomu kontraktacji i wydatków;
4) prowadzenie naboru kandydatów na ekspertów i zarządzanie Wykazem kandydatów na ekspertów;
5) organizacja konkursów, w tym przygotowywanie regulaminu konkursu, koordynacja pracy Komisji Oceny Projektów i ocena projektów konkursowych;
6) przeprowadzanie naboru i ocena projektów pozakonkursowych powiatowych urzędów pracy;
7) przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów konkursowych i pozakonkursowych;
8) weryfikacja wniosków o płatność, w tym ocena kwalifikowalności wydatków;
9) bieżąca współpraca z realizatorami projektów w zakresie wprowadzania zmian do wdrażanych projektów, w tym przygotowywanie aneksów do umów;
10) przygotowywanie sprawozdań z realizacji PO WER;
11) wykonywanie zadań związanych z procedurą odwoławczą;
12) współpraca z Instytucją Zarządzającą w zakresie wdrażania PO WER;
13) informowanie Wydziału Obsługi Finansowej EFS nt. wykrytych nieprawidłowości;
14) administrowanie i wprowadzanie danych do Centralnego Systemu Teleinformatycznego, w tym do SL2014.”;
8) § 26 otrzymuje brzmienie:
„§ 26 Do zakresu zadań Samodzielnego Stanowiska ds. Instrukcji Wdrażania Programów Operacyjnych należy w szczególności:
1) koordynowanie procesu opracowywania instrukcji zawierających opis zadań i procedur związanych z procesem wdrażania Działań w ramach PO WER oraz RPO, jak również przekazywanie ich do IZ celem zatwierdzenia;
2) zarządzanie zmianami w zakresie funkcjonowania systemu wdrażania PO WER oraz RPO;
3) bieżący nadzór nad zgodnością treści instrukcji z regulacjami formalno-prawnymi dotyczącymi PO WER oraz RPO;
4) współpraca z Instytucją Zarządzającą w ramach PO WER i RPO w zakresie zapewnienia zgodności instrukcji stosowanych w WUP z właściwymi przepisami i obowiązującymi wytycznymi.”;
9) w § 27 skreśla się pkt 3;
10) w § 28 skreśla się pkt 3;
11) w § 29 skreśla się pkt 6;
12) w § 31 w pkt 5 dodaje się lit g, w brzmieniu:
„g) wydawanie i prowadzenie ewidencji legitymacji służbowych pracowników.”;
13) w § 31 skreśla się pkt 24);
§ 2. Schemat organizacyjny Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku stanowiący załącznik do Regulaminu Organizacyjnego Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku, otrzymuje brzmienie określone w załączniku do niniejszej Uchwały.
§ 3. Wykonanie uchwały powierza się Dyrektorowi Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Białymstoku.
§ 4. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.