Uchwała Nr 35/482/2019 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 2019-04-16

Numer
35/482/2019
w sprawie
zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Data wydania
2019-04-16
Departament
Biuro Administracyjno-Gospodarcze

UCHWAŁA NR 35/482/2019
ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
z dnia 16 kwietnia 2019 r.

zmieniająca uchwałę w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 2 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 roku o samorządzie województwa (Dz. U. z 2019 r., poz. 512) uchwala się co następuje:

§ 1. W uchwale nr 152/2198/09 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 17 marca
2009 r. w sprawie powołania komisji do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, przekazania, sprzedaży lub likwidacji zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
w Białymstoku, zmienionej uchwałą 163/2127/2016 z dnia 4 października 2016 roku oraz uchwałą 198/2615/2017 z dnia 14 marca 2017 roku, § 1. otrzymuje brzmienie:
„§1. Powołuje się Komisję likwidacyjną do przeprowadzenia kwalifikacji przydatności, likwidacji, przekazania lub sprzedaży zbędnego sprzętu i wyposażenia biurowego oraz likwidacji pieczęci i stempli Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego
w Białymstoku w składzie:
1. Bogdan Minkiewicz - Przewodniczący komisji,
2. Tomasz Greś - Członek komisji,
3. Mariusz Kopiczko - Członek komisji,
4. Piotr Oniszczuk - Członek komisji.”.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.

Powrót na początek strony