Uchwała Nr XV/153/08 Sejmiku Województwa Podlaskiego z dnia 2008-03-03
- w sprawie
- zatwierdzenia zmian w statucie Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku
- Departament
- Biuro Sejmiku Województwa Podlaskiego
- Numer
- XV/153/08
- Data wydania
- 2008-03-03
UCHWAŁA NR XV/153/08
SEJMIKU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO
z dnia 3 marca 2008 roku
w sprawie zatwierdzenia zmian w statucie Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku
Na podstawie art. 18 pkt 20 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (t.j. Dz.U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1590, z 2002 r. Nr 23, poz. 220, Nr 62, poz. 558, Nr 153, poz. 1271, Nr 214, poz. 1806, z 2003 r. Nr 162, poz. 1568, z 2004 r. Nr 102, poz. 1055, Nr 116, poz. 1206, z 2006 r. Nr 126, poz. 875, Nr 227, poz. 1658 i z 2007r. Nr 173, poz. 1218) w związku z art. 39 ust. 2 i ust. 3 ustawy z dnia 30 sierpnia 1991 r. o zakładach opieki zdrowotnej (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 14, poz. 89, Nr 166, poz. 1172, Nr 176, poz. 1240 i Nr 181, poz. 1290), uchwala się co następuje:
§ 1. Zatwierdza się następujące zmiany w statucie Podlaskiego Wojewódzkiego Ośrodka Medycyny Pracy w Białymstoku, uchwalone przez Radę Społeczną uchwałą nr 9/2007 z dnia 14 grudnia 2007r.:
1) § 7 otrzymuje brzmienie:
„§ 7. W ramach Ośrodka funkcjonują następujące komórki organizacyjne oraz samodzielne stanowiska pracy:
1) Pełnomocnik do Spraw Jakości,
2) Centrum Profilaktyczne, w ramach którego działają:
a) Poradnia Chorób Zawodowych,
b) Poradnia Badania Kierowców,
c) Poradnia Szkoleniowa Medycyny Pracy,
d) Poradnia Laryngologiczno-Foniatryczna,
e) Poradnia Okulistyczna,
f) Poradnia Neurologiczna,
g) Pracownie Diagnostyczne:
- Pracownia Spirometryczna i EKG,
- Pracownia Prób Wibracyjnych,
- Pracownia Audiologiczna,
h) Gabinet zabiegowy,
i) Rejestracja
3) Pracownia Psychologiczna
4) Dział Organizacji, Nadzoru i Szkolenia
a) Sekcja do Spraw Lekarzy,
b) Sekcja do Spraw Pielęgniarek
c) Sekcja do Spraw Promocji Zdrowia.
5) Dział Ekonomiczno-Administracyjny
a) Główny Księgowy,
b) stanowiska do spraw finansowo-kadrowych,
c) stanowisko do spraw administracyjno-gospodarczych i archiwum
d) sprzątaczka.
6) Asystent Dyrektora”
2) w § 13 skreśla się ust. 3.
3) Załącznik do Statutu określający strukturę organizacyjną Ośrodka, o którym mowa w § 10 ust. 2, otrzymuje nową treść w brzmieniu nadanym załącznikiem do niniejszej uchwały.
§ 2. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia.