Zarządzenie Nr 138/2024 z dnia 2024-09-12 w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko głównego specjalisty w Biurze Bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku (nr konkursu BKP-V.210.9.2024.MK)
- Data wydania
- 2024-09-12
- Tytuł
- powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko głównego specjalisty w Biurze Bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku (nr konkursu BKP-V.210.9.2024.MK)
- Numer
- 138/2024
ZARZĄDZENIE NR 138/2024 MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO z dnia 12 września 2024 r.
w sprawie powołania komisji konkursowej do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko głównego specjalisty w Biurze Bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku (nr konkursu BKP-V.210.9.2024.MK)
Na podstawie art. 43 ust. 1 i 3 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2024 r. poz. 566) oraz art. 11 ust. 1 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) w związku z § 4 ust. 4 załącznika do zarządzenia Nr 88/2024 Marszałka Województwa Podlaskiego z dnia 20 maja 2024 r. w sprawie ustalenia zasad naboru na wolne stanowiska urzędnicze, w tym kierownicze stanowiska urzędnicze w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku oraz na wolne stanowiska kierowników wojewódzkich samorządowych jednostek organizacyjnych, zmienionego zarządzeniem Nr 128/2024 Marszałka Województwa Podlaskiego z dnia 27 sierpnia 2024 r., zarządza się co następuje:
§1. Powołuje się komisję konkursową do przeprowadzenia naboru na wolne stanowisko głównego specjalisty w Biurze Bezpieczeństwa w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku w składzie:
1) Monika Kondratowicz – Sekretarz Województwa - przewodniczący komisji;
2) Urszula Kossakowska – Dyrektor Biura Kadr i Płac - sekretarz komisji;
3) Agnieszka Rogowska-Śledź – Dyrektor Biura Organizacji i Nadzoru.
§2. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.