Oferta pracy na stanowisko: dyrektor biura z dnia 2023-01-17
- Numer konkursu
- OR-IX.210.3.2023
- Departament
- Biuro Sejmiku Województwa Podlaskiego
- Data
- 2023-01-17
- Termin składania ofert
- 2023-01-27
- Stanowisko
- dyrektor biura
OR-IX.210.3.2023
OGŁOSZENIE O NABORZE
Marszałek Województwa Podlaskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko dyrektora biura w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Ofertę na stanowisko dyrektora w Biurze Sejmiku Województwa Podlaskiego w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie: wyższe magisterskie; kierunek: prawo;
- staż pracy: ogółem minimum 5 lat, w tym możliwość wykonywania przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku;
- umiejętności zawodowe: doświadczenie w kierowaniu zespołem; znajomość ustaw i przepisów wykonawczych: znajomość ustaw: ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, Kodeks postępowania administracyjnego, Kodeks Cywilny oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
- II. Wymagania dodatkowe:
- prawo wykonywania zawodu radcy prawnego;
- umiejętność planowania i organizowania pracy własnej i zespołu;
- samodzielność i kreatywność w podejmowaniu decyzji i rozwiązywaniu problemów;
- umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i kryzysowych;
- komunikatywność, wysoka kultura osobista, dyspozycyjność i odporność na stres.
III. Dyrektor będzie wykonywał następujące zadania:
- zapewnienie warunków organizacyjnych i technicznych pracy Sejmiku, jego komisji oraz klubów Radnych;
- udzielanie pomocy Radnym Województwa w wykonywaniu mandatu;
- zapewnianie Radnym warunków do prowadzenia obrad;
- prowadzenie rejestru uchwał i innych dokumentów Sejmiku;
- opracowywanie i gromadzenie dokumentacji Sejmiku;
- organizowanie i przeprowadzanie wyborów samorządowych oraz referendów;
- obsługa Radnych i Zarządu Województwa w terenie.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Proponowane warunki zatrudnienia: Umowa o pracę zawarta zostanie zgodnie z przepisami art. 16 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530), wynagrodzenie zasadnicze brutto w przedziale 8 500 zł – 9 800 zł., dodatek funkcyjny, dodatek za wieloletnią pracę.
V. Oferty kandydatów na stanowisko dyrektora powinny zawierać:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem;
- kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich; kierunek: prawo;
- kserokopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń) potwierdzających staż pracy ogółem minimum 5 lat, w tym w tym możliwość wykonywania przez co najmniej 3 lata działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na tym stanowisku;
- oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem;
- oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem przez kandydata imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko
dyrektora biura w Biurze Sejmiku Województwa Podlaskiego OR-IX.210.3.2023",
w terminie do 27.01.2023 r.
na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
15-888 Białystok
ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
lub dostarczyć osobiście do pokoju 123 w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1.
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku nie odsyła złożonych dokumentów. Kandydat może je odebrać osobiście (po podaniu numeru konkursu)
w Referacie Kadr i Płac (pok. 121) w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację procesu rekrutacji a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego na okres 3 lat. Po tym okresie będą podlegały brakowaniu (zniszczeniu) zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną.
Białystok, dnia 17.01.2023 r.
z up. MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA
Tomasz Szeweluk
Sekretarz Województwa