Oferta pracy na stanowisko: inspektor-2 etaty z dnia 2024-09-06
- Numer konkursu
- BKP-V.210.22.2024.MK
- Departament
- Departament Zarządzania Funduszami i Programami
- Data
- 2024-09-06
- Termin składania ofert
- 2024-09-16
- Stanowisko
- inspektor-2 etaty
BKP-V.210.22.2024.MK
OGŁOSZENIE O NABORZE
Marszałek Województwa Podlaskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko inspektora – 2 etaty w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku
Ofertę na stanowisko inspektora – 2 etaty w Departamencie Zarządzania Funduszami i Programami w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:
I. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego;
- posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
- niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- nieposzlakowana opinia;
- wykształcenie: wyższe magisterskie;
- staż pracy: ogółem minimum 3 lata, w tym minimum 1 rok potwierdzonego doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów/programów finansowanych z funduszy europejskich lub pracy w jednostce administracji;
- kserokopia prawa jazdy kat. B;
- udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- umiejętności zawodowe: znajomość zagadnień związanych z funduszami europejskimi, a w szczególności znajomość zagadnień Europejskiej Współpracy Terytorialnej; znajomość regulacji prawnych związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego (ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o samorządzie województwa, kodeksu postępowania administracyjnego).
II. Wymagania dodatkowe:
- Umiejętność organizacji i realizacji szkoleń, imprez/spotkań, opracowywania działań informacyjnych; umiejętność pracy w obszarze public relations (PR) i/lub współpracy z mediami; znajomość polskich przepisów dotyczących zamówień publicznych; obsługa komputera, w tym aplikacji biurowych (pakiet MS Office); umiejętność pracy w zespole, aktywność w działaniu, odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność organizacji i planowania pracy, samodzielność, umiejętności komunikacyjne, dokładność, obowiązkowość i rzetelność w wykonywaniu zadań, wysoka kultura osobista oraz dyspozycyjność (częste wyjazdy służbowe, również zagraniczne);
- Doświadczenie we współpracy z lokalnymi/regionalnymi władzami, jak również z organizacjami pozarządowymi w Polsce będzie dodatkowym atutem.
III. Inspektor będzie wykonywał następujące zadania:
- Współdziałanie z instytucjami zarządzającymi, instytucjami krajowymi, sekretariatami technicznymi, krajowymi punktami kontaktowymi w opracowaniu i realizacji programów Interreg perspektywy finansowej UE 2021-2027 (Interreg Litwa-Polska, Interreg Polska-Ukraina, Interreg Region Morza Bałtyckiego, Interreg Europa, Interreg Europa Środkowa);
- Obsługa uczestnictwa województwa w grupach/zespołach i komitetach, promowanie
i działalność konsultacyjno-informacyjna w ramach europejskich programów współpracy z partnerami zagranicznymi; - Inicjowanie, współpraca, realizacja przedsięwzięć w dziedzinie rozwoju regionalnego w partnerstwie z partnerami regionalnymi, krajowymi i zagranicznymi;
- Prowadzenie spraw związanych z Programem Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej;
- Prowadzenie spraw związanych z aktualizacją i realizacją strategii Unii Europejskiej dla Regionu Morza Bałtyckiego (SUERMB);
- Prowadzenie spraw związanych z realizacją Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego (EOG) oraz Norweskiego Mechanizmu Finansowego;
- Współpraca z Głównym Punktem Informacyjnym Funduszy Europejskich;
- Wykonywanie innych poleceń służbowych dotyczących m.in. wdrażania Europejskiej Współpracy Terytorialnej i Programu Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej;
- Archiwizacja dokumentów.
IV. Warunki pracy na danym stanowisku:
Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. Poleska 89 oraz poza siedzibą. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. Prowadzenie pojazdu służbowego w związku z wykonywaniem czynności służbowych poza siedzibą departamentu.
V. Oferty kandydatów na stanowisko inspektora powinny zawierać:
- list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
- wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem;
- kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych magisterskich;
- kserokopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń) potwierdzających staż pracy ogółem minimum 3 lata, w tym minimum 1 rok potwierdzonego doświadczenia zawodowego przy realizacji projektów/programów finansowanych z funduszy europejskich lub pracy w jednostce administracji;
- kserokopia prawa jazdy kat. B;
- udokumentowana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2;
- oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie;
- oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
- oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
- oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem;
- oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem;
- w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2024 r. poz. 1135) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.
Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem przez kandydata imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko inspektora – 2 etaty w Departamencie Zarządzania Funduszami i Programami BKP-V.210.22.2024.MK",
w terminie do 16.09.2024 r.
na adres:
Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
15-097 Białystok
ul. M. Curie-Skłodowskiej 14
lub dostarczyć osobiście do pokoju 609 (piętro VI) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14.
O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie- Skłodowskiej 14.
VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.
VII. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku nie odsyła złożonych dokumentów. Kandydat może je odebrać osobiście (po podaniu numeru konkursu)
w Referacie Kadr (pok. 605 piętro VI) w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację procesu rekrutacji a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego na okres 3 lat. Po tym okresie będą podlegały brakowaniu (zniszczeniu) zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną.
Białystok, dnia 06.09.2024 r.
z up. MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA
Monika Kondratowicz
SEKRETARZ WOJEWÓDZTWA