Oferta pracy na stanowisko: podinspektor - 2 etaty z dnia 2024-01-24

Numer konkursu
BKP-I.210.19.2024.KB
Departament
Biuro Organizacji i Nadzoru
Data
2024-01-24
Termin składania ofert
2024-02-05
Stanowisko
podinspektor - 2 etaty

BKP-I.210.19.2024.KB

OGŁOSZENIE O NABORZE

Marszałek Województwa Podlaskiego ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór kandydatów na wolne stanowisko podinspektora – 2 etaty w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku

Ofertę na stanowisko podinspektora – 2 etaty w Biurze Organizacji i Nadzoru w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14, może złożyć kandydat, który spełnia następujące wymagania:

I. Wymagania niezbędne:

  • posiadanie obywatelstwa polskiego;
  • posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • nieposzlakowana opinia;
  • wykształcenie: wyższe;
  • staż pracy: ogółem minimum 1 rok; w tym co najmniej 3-miesięczny staż pracy zawodowej w urzędach administracji publicznej;
  • umiejętności zawodowe: znajomość: ustawy o samorządzie województwa, ustawy o pracownikach samorządowych, ustawy o finansach publicznych, ustawy Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.

II. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność pracy w zespole;
  • komunikatywność;
  • wysoka kultura osobista;
  • dyspozycyjność i odporność na stres;
  • umiejętność planowania i organizowania pracy własnej;
  • umiejętność działania w sytuacjach nieprzewidywalnych i kryzysowych;
  • doświadczenie w pracy w kancelarii urzędu.

III. Podinspektor będzie wykonywał następujące zadania:

  • Udzielanie, klientom zgłaszającym się do Urzędu, informacji o sposobie załatwienia sprawy oraz informacji o organach właściwych do załatwienia sprawy w przypadku, gdy takim organem nie jest Marszałek, Zarząd;
  • Przyjmowanie, dokonywanie rozdziału, wpływającej korespondencji i przesyłek wpisanych do rejestru przesyłek wpływających;
  • Przekazywanie korespondencji Członkom Zarządu oraz na poszczególne departamenty;
  • współudział w czynnościach wprowadzania wchodzącej korespondencji do systemu teleinformatycznego do elektronicznego zarządzania dokumentacją EZD RP;
  • Sprawdzanie poprawności adresu i stanu opakowania przesyłek wpływających do Urzędu oraz w przypadku jej uszkodzenia sporządzanie odpowiedniej adnotacji;
  • Niezwłoczne zwracanie do urzędu pocztowego korespondencji mylnie doręczonej;
  • Prowadzenie raportu w systemie EZD RP przesyłek zwykłych, poleconych, zpo;
  • Prowadzenie innych spraw związanych z funkcjonowaniem Referatu Kancelarii Głównej.

IV. Warunki pracy na danym stanowisku:

Praca administracyjno-biurowa z obsługą komputera wykonywana w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14. Budynek dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych.

V. Oferty kandydatów na stanowisko podinspektora powinny zawierać:

  • list motywacyjny własnoręcznie podpisany;
  • wypełniony kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie, zgodnie z załączonym wzorem;
  • kserokopię dyplomu ukończenia studiów wyższych;
  • kserokopie dokumentów (świadectw pracy, zaświadczeń) potwierdzających staż pracy ogółem minimum 1 rok; w tym co najmniej 3-miesięczny staż pracy zawodowej w urzędach administracji publicznej;
  • oświadczenie, że kandydat posiada obywatelstwo polskie;
  • oświadczenie kandydata o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych;
  • oświadczenie, że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
  • oświadczenie kandydata o zapoznaniu się z klauzulą informacyjną Administratora Danych Osobowych do celów rekrutacyjnych na podstawie 13 ust. 1 i 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych nr 2016/679  z dnia 27 kwietnia 2016 r., zgodnie z załączonym wzorem;
  • oświadczenie dotyczące wyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z załączonym wzorem;
  • w przypadku zamiaru skorzystania przez kandydata z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2022 r. poz. 530) do oferty należy dołączyć kserokopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność kandydata.

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach z podaniem przez kandydata imienia, nazwiska i adresu zwrotnego oraz z dopiskiem „Nabór na stanowisko podinspektora – 2 etaty w Biurze Organizacji i Nadzoru BKP-I.210.19.2024.KB",

w terminie do 5.02.2024 r.

na adres:

Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego
15-097 Białystok
ul. M. Curie-Skłodowskiej 14

lub dostarczyć osobiście do pokoju 609 (piętro VI) w siedzibie Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie-Skłodowskiej 14.

O zachowaniu terminu wskazanego w ogłoszeniu decyduje data wpływu do Urzędu. Dokumenty, które wpłyną do Urzędu po terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej oraz na tablicy informacyjnej w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, ul. M. Curie- Skłodowskiej 14.

VI. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia niniejszego ogłoszenia, wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Podlaskiego w Białymstoku, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.

VII. Zgłoszenia kandydatów złożone po terminie, w sposób inny niż określony w ogłoszeniu, bez kompletu wymaganych dokumentów, nie będą brane pod uwagę w postępowaniu rekrutacyjnym. Urząd Marszałkowski Województwa Podlaskiego w Białymstoku nie odsyła złożonych dokumentów. Kandydat może je odebrać osobiście (po podaniu numeru konkursu) w Referacie Kadr i Płac (pok. 605 piętro VI) w terminie nie dłuższym niż 1 miesiąc od dnia zakończenia postępowania konkursowego. Nieodebrane dokumenty aplikacyjne będą przechowywane przez okres 2 lat w komórce organizacyjnej odpowiedzialnej za realizację procesu rekrutacji a następnie przekazane do Archiwum Zakładowego na okres 3 lat. Po tym okresie będą podlegały brakowaniu (zniszczeniu) zgodnie z obowiązującą instrukcja kancelaryjną.

Białystok, dnia 24.01.2024 r.                                                                  

z up. MARSZAŁKA WOJEWÓDZTWA
Mirosława Jaroszewicz-Łojewska
SEKRETARZ WOJEWÓDZTWA

Powrót na początek strony