Plan promocji województwa podlaskiego w 2017 roku

Data wydania
2017-02-21
Tytuł
Plan promocji województwa podlaskiego w 2017 roku

Promocja walorów i możliwości rozwojowych województwa to jedno z zadań wykonywanych przez Samorząd Województwa Podlaskiego na mocy Ustawy o Samorządzie Województwa z dnia 5 czerwca 1998 r. (art. 11 ust. 2 pkt 8). Roczne plany promocji województwa przygotowywane są przez Referat Promocji w oparciu o  § 69 pkt 1) lit. a) Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku.

Plan promocji województwa na rok 2017 stanowi zestawienie najważniejszych przedsięwzięć o charakterze promocyjnym przewidzianych do realizacji przez poszczególne Departamenty Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego. Podobnie, jak w latach minionych działania promocyjne zorientowane są na upowszechnianie pozytywnego wizerunku regionu wśród potencjalnych odbiorców jego oferty. Wszystkie działania mają na celu wykreowanie w społecznej świadomości spójnego i pozytywnego obrazu regionu, budowanie skojarzeń z Podlaskim poprzez częstsze odwoływanie się do produktów powstających na jego terenie, promowanie potencjału gospodarczego i inwestycyjnego oraz dalsze zwiększanie ruchu turystycznego na terenie województwa podlaskiego.

Wśród szczegółowych zadań realizowanych w roku 2017 należy wymienić m.in.: 13. edycję Podlaskiej Marki, Supraśl Slow Festiwal, udział w targach produktów spożywczych i turystycznych oraz popularyzowanie walorów regionu podczas krajowych i zagranicznych akcji promocyjnych.

Powrót na początek strony