XIII zmiana Regulaminu Organizacyjnego

UCHWAŁA NR 141/1770/2016
ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA PODLASKIEGO

z dnia 7 czerwca 2016 r.

w sprawie zmiany Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku

 

Na podstawie art. 41 ust. 2 pkt 7 ustawy z dnia 5 czerwca 1998 r. o samorządzie województwa (Dz. U. z 2016 r. poz. 486) Zarząd Województwa Podlaskiego uchwala, co następuje:

§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku stanowiącym załącznik do uchwały Nr 262/3791/2014 Zarządu Województwa Podlaskiego z dnia 21 października 2014 r. w sprawie uchwalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Marszałkowskiego Województwa Podlaskiego w Białymstoku wprowadza się następujące zmiany:

1)        w § 2:

a) pkt 22 otrzymuje brzmienie:

„22) PO RYBY 2007-2013 – Program Operacyjny „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013”;”,

b) w § 2 w pkt 28 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 29 w brzmieniu:

„29) PO RYBY 2014-2020 – Program Operacyjny „Rybactwo i Morze”.”;

2)        w § 12 w ust. 1:

a) pkt 18 otrzymuje brzmienie:

„18) Biuro Inwestycji, które przy znakowaniu spraw używa symbolu „BI”;”,

b) po pkt 18 dodaje się pkt 19 w brzmieniu:

„19) Biuro Zamówień Publicznych, które przy znakowaniu spraw używa symbolu   „BZP”;”,

c) po pkt 24 dodaje się pkt 24a w brzmieniu:

„24a) Biuro Innowacyjności Przedsiębiorstw, które przy znakowaniu spraw  używa symbolu   „BPR”;”;

3)        w § 38 w pkt 9 średnik zastępuje się kropką i uchyla się pkt 10;

4)        w § 40 w pkt 9 średnik zastępuje się kropką i uchyla się pkt 10;

5)        po § 41b dodaje się wyrazy w brzmieniu: „Biuro Innowacyjności Przedsiębiorstw – BPR”;

6)        po wyrazach „Biuro Innowacyjności Przedsiębiorstw – BPR” dodaje się § 41c i § 41d w brzmieniu:

„§ 41c. Biurem Innowacyjności Przedsiębiorstw kieruje dyrektor Biura.

§ 41d. Do zadań Biura Innowacyjności Przedsiębiorstw należy organizowanie procesu naboru i oceny wniosków o dofinansowanie - w ramach wdrażania części Osi Priorytetowej I Wzmocnienie potencjału i konkurencyjności gospodarki regionu RPOWP 2014-2020, w zakresie Poddziałania 1.2.1, Działania 1.3 oraz Działania 1.5, w tym:

1)     przygotowywanie propozycji harmonogramu naboru wniosków o dofinansowanie w zakresie właściwym dla Biura,

2)     przygotowywanie i aktualizacja kryteriów wyboru projektów w zakresie właściwym dla Biura,

3)     organizowanie procesu naboru i oceny wniosków o dofinansowanie,

4)     weryfikacja wymogów formalnych wniosków o dofinansowanie złożonych w ramach ww. działań i poddziałania,

5)     udział w ocenie formalno-merytorycznej wniosków o dofinansowanie w ramach prac Komisji Oceny Projektów,

6)     organizowanie prac związanych z podjęciem ostatecznej decyzji w sprawie wyboru projektów do dofinansowania, w tym przygotowanie projektu uchwał Zarządu o wyborze wniosków do wsparcia oraz ogłaszanie decyzji Zarządu na stronie internetowej i w BIP,

7)     przygotowywanie umów o dofinansowanie projektów,

8)     obsługa SL2014,

9)     sprawozdawczość z realizacji RPOWP w zakresie zadań Biura,

10) organizowanie naboru ekspertów w zakresie właściwym dla Biura,

11) wykonywanie zadań z zakresu udzielania pomocy publicznej w ramach ww. działań i poddziałania,

12) udział w pracach nad przygotowaniem i aktualizacją dokumentów dotyczących wdrażania RPOWP,

13) archiwizowanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami.”;

7)        w § 56:

a) pkt 3 otrzymuje brzmienie:

„3) rozwoju obszarów rybackich, w tym:

a)    wdrażania osi 4 „Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa” PO RYBY 2007-2013,

b)   wdrażania Priorytetu 4. „Zwiększanie zatrudnienia i spójności terytorialnej” PO RYBY 2014-2020;”;

b)   w pkt 5 kropkę zastępuje się średnikiem i dodaje się pkt 6 i 7 w brzmieniu:

„6) osi priorytetowej 5 – Pomoc techniczna PO RYBY 2007-2013;

7) pomocy technicznej w ramach PO RYBY 2014-2020.”;

8)        w § 57 pkt 2, 3, 4 i 5 otrzymują brzmienie:

„2) Sekretariat Regionalny Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, do zadań którego należy w szczególności:

a)    wdrażanie Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich, w tym zapewnienie funkcjonowania struktury KSOW, przygotowanie i realizacja planów operacyjnych oraz niezbędnej sprawozdawczości,

b)   współpraca z Wojewódzką grupą opiniodawczo-doradczą ds. Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich,

c)    współpraca oraz przekazywanie informacji partnerom Krajowej Sieci Obszarów Wiejskich,

d)   prowadzenie spraw związanych z realizacją Pomocy Technicznej Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020,

e)    prowadzenie działań mających na celu przygotowanie struktury KSOW do wdrażania w perspektywie finansowej 2021-2027, w tym prowadzenie działań informujących o przyszłej perspektywie finansowej,

f)    wspieranie realizacji celów KSOW określonych w Programie Rozwoju Obszarów Wiejskich 2014-2020 oraz w art. 54 ust. 2 rozporządzenia 1305/2013 w zakresie kompetencji przypisanych samorządom województw,

g)   wykonywanie zadań zleconych przez przełożonych w zakresie wdrażania KSOW;

3) Referat Wdrażania i Rybactwa, do zadań którego należy w szczególności:

a)    ustanawianie lub znoszenie obrębów ochronnych ustanowionych w miejscach stałego tarła oraz rozwoju narybku gromadnego zimowania, bytowania i przepływu ryb,

b)   ustanawianie lub znoszenie obrębów hodowlanych ustanowionych na wodach o warunkach biologicznych i hydrotechnicznych szczególnie przydatnych do prowadzenia chowu lub hodowli ryb,

c)    wydawanie zezwoleń na odstępstwo od zakazu połowu ryb w przypadkach określonych w ustawie o rybactwie śródlądowym oraz przechowywania, przewożenia, przetwórstwa i wprowadzania do obrotu ikry i ryb złowionych lub pozyskanych z naruszeniem przepisów art. 8 i 9 ustawy o rybactwie śródlądowym, wprowadzania do obrotu ryb pochodzących z amatorskiego połowu ryb, dokonywania połowu ryb w obrębach ochronnych,

d)   wydawanie zakazu połowu niektórych gatunków ryb,

e)    zwalnianie z obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej w przypadku, gdy zbiornik wodny zostanie uznany za nieprzydatny do prowadzenia gospodarki rybackiej na czas określony,

f)    wydawanie decyzji administracyjnych w zakresie zawieszenia połowu ryb niektórych gatunków, z użyciem wybranych rybackich narzędzi i urządzeń połowowych,

g)   ustalenie trzyliterowego oznaczenia powiatu do oznakowania sprzętu pływającego służącego do połowu ryb,

h)   ocena wypełniania przez uprawnionych do rybactwa obowiązku prowadzenia racjonalnej gospodarki rybackiej,

i)     realizacja spraw związanych z wykroczeniami rybackimi,

j)     współdziałanie z jednostkami zaangażowanymi we wdrażanie programów pomocowych dla rolnictwa;

4) Referat Pomocy Technicznej, Płatności i Kontroli, do zadań którego należy w szczególności:

a) prowadzenie spraw z zakresu osi 4 „Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa” Programu Operacyjnego „Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013”, w tym:

-     informowanie, w tym rozpowszechnianie informacji, o programie operacyjnym, w tym o zasadach i trybie przyznawania pomocy w ramach osi priorytetowej 4 "Zrównoważony rozwój obszarów zależnych od rybactwa", oraz o obowiązkach beneficjentów wynikających z przyznania tej pomocy,

-     przygotowanie i przekazanie Ministrowi Rolnictwa i Rozwoju Wsi rocznego planu działań informacyjno-promocyjnych,

-     informowanie potencjalnych beneficjentów o zasadach i trybie naboru wniosków,

-     prowadzenie postępowania w sprawie przyznania pomocy w ramach programu operacyjnego, w tym: ocena wniosków o dofinansowanie, rejestracja i przygotowanie projektów umów o dofinansowanie i projektów odmawiających przyznania pomocy,

-     prowadzenie rejestru umów z beneficjentami,

-     przeprowadzanie wizytacji w miejscu w ramach kontroli administracyjnych,

-     prowadzenie postępowania w sprawie przyznania pomocy w ramach programu operacyjnego, w tym: przyjmowanie i rejestracja wniosków, ocena wniosków o płatność,

-     przeprowadzanie kontroli operacji na miejscu operacji wytypowanych do kontroli, przeciwdziałanie występowaniu nieprawidłowości i weryfikacji zamówień publicznych,

-     nadzór nad stowarzyszeniami tworzącymi lokalne grupy rybackie,

-     przekazywanie do Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa: informacji o pomocy pobranej nienależnie lub pomocy wykorzystanej niezgodnie z przeznaczeniem, wysokości środków finansowych przeznaczonych do wypłaty poszczególnym beneficjentom i planu wydatków na rok bieżący i następny, poświadczeń kwalifikowalności wydatków,

-     przygotowywanie oraz przekazywanie Agencji Płatniczej dokumentów i informacji niezbędnych do dokonania wypłat środków dla beneficjentów,

-     przekazywanie do Ministra właściwego do spraw rybołówstwa danych niezbędnych do sporządzenia wykazu beneficjentów,

-     monitorowanie i raportowanie osi 4 PO RYBY 2007-2013,

-     sporządzanie IUP/IUS (Informacja o Uzasadnionym Podejrzeniu Wystąpienia Nieprawidłowości / Informacja o Uzasadnionym Stwierdzeniu Wystąpienia Nieprawidłowości),

-     rozpatrywanie IUP/IUS,

-     przechowanie dokumentacji dotyczącej realizacji środków w zakresie osi priorytetowej 4 PO RYBY 2007-2013 oraz związanej z wykonywaniem przez samorząd województwa zadań instytucji zarządzającej,

b) prowadzenie spraw z zakresu Priorytetu 4. „Zwiększanie zatrudnienia i spójności terytorialnej” PO RYBY 2014-2020, w tym:

-     inicjowanie i realizowanie działań związanych z informacją i promocją Programu,

-     realizowanie zadań związanych z kontrolą administracyjną wniosków, zawieraniem umów, autoryzacją wniosków o płatność, wystawianiem zleceń płatności, poświadczeń kwalifikowalności wydatków oraz planowaniem wydatków w ramach wdrażanego Programu,

-     prowadzenie monitoringu i sprawozdawczości realizowanego Programu,

-     prowadzenie kontroli prawidłowości realizacji projektów oraz wykorzystania środków przez beneficjentów,

-     określanie potrzeb i prowadzenie szkoleń dla beneficjentów wdrażanego Programu,

-     informowanie o zasadach i warunkach przyznawania pomocy w ramach Programu,

-     sprawowanie nadzoru nad Lokalnymi Grupami Działania/Lokalnymi Grupami Rybackimi,

c) realizacja spraw związanych z osią priorytetową 5 - Pomoc techniczna PO RYBY 2007-2013 oraz Pomocą Techniczną w ramach PO RYBY 2014-2020, w tym:

-     przygotowanie projektów pomocy technicznej,

-     przygotowanie wniosków o refundację poniesionych wydatków,

-     monitorowanie i raportowanie pomocy technicznej;

5) Referat Łowiectwa i Grup Producenckich, do zadań którego należy w szczególności:

a)    uzgadnianie wieloletnich łowieckich planów hodowlanych,

b)   skracanie okresów polowań na terenie województwa,

c)    dokonywanie podziału gruntów na obwody łowieckie oraz zmiany granic tych obwodów w obszarze więcej niż jednego województwa dla przeważającego obszaru gruntów w uzgodnieniu z sejmikiem województwa właściwym dla pozostałego gruntu,

d)   dokonywanie podziału na obwody łowieckie obszarów gruntów pozostających w zarządzie organów wojskowych lub przydzielonych tym organom do wykorzystania oraz zmiany granic tych obwodów w porozumieniu z tymi organami,

e)    określanie terminu zakończenia okresu zbioru upraw i płodów rolnych w danym regionie dla celów odszkodowawczych za szkody łowieckie,

f)    wypłata odszkodowań za szkody wyrządzane przez zwierzęta łowne objęte całoroczną ochroną na obszarach obwodów łowieckich polnych i obszarach nie wchodzących w skład obwodów łowieckich,

g)   wypłata odszkodowań za szkody wyrządzane przez dziki, jelenie, daniele i sarny na obszarach nie wchodzących w skład obwodów łowieckich,

h)   wzywanie przedsiębiorcy do usunięcia naruszeń warunków wymaganych do prowadzenia działalności gospodarczej polegającej na świadczeniu usług turystycznych obejmujących polowania wykonywane na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz polowania za granicą,

i)     wydawanie decyzji o zakazie wykonywania działalności gospodarczej,

j)     wydawanie zezwoleń na odstępstwo od zakazu płoszenia zwierząt łownych,

k)   dokonywanie kontroli spełniania warunków określonych w wydanych zezwoleniach,

l)     przygotowywanie ministrowi właściwemu do spraw środowiska raportu o wydanych zezwoleniach w roku poprzednim,

m) przygotowywanie ministrowi właściwemu do spraw środowiska informacji o wykorzystaniu zezwoleń oraz wynikach kontroli spełniania warunków określonych w tych zezwoleniach,

n)   wydawanie, odmowa wydania, cofanie zezwoleń na:

-     wprowadzenie dotychczas niestosowanej na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej technologii chowu zwierząt,

-     wydawanie zezwoleń w przypadku jeżeli zwłoki zwierząt będą preparowane wyłącznie w celu naukowym, dydaktycznym lub edukacyjnym,

-     pozyskiwanie zwierząt wolno żyjących (dzikich) w celu preparowania ich zwłok oraz w celu tworzenia kolekcji spreparowanych zwłok tych zwierząt.

o)   określenie miejsca, warunków, czasu i sposobu ograniczenia populacji zwierząt stanowiących nadzwyczajne zagrożenie dla życia, zdrowia lub gospodarki człowieka, w tym gospodarki łowieckiej,

p)   przygotowanie programu upowszechniania znajomości przepisów ustawy o ochronie zwierząt i wykonywanie programu wśród rolników przez wojewódzkie ośrodki doradztwa rolniczego.”;

9)        w § 62 w pkt 3 lit. d otrzymuje brzmienie:

„d) opracowywanie, w porozumieniu z Biurem Inwestycji, dokumentów niezbędnych do uzyskania dodatkowych środków finansowych na realizację zadań, o których mowa w lit. c,”;

10)    w § 86 w pkt 1 średnik zastępuje się przecinkiem i dodaje się lit. u w brzmieniu:

„u) koordynowanie przedsięwzięć w zakresie realizacji zakupów centralnych przez podmioty lecznicze;”;

11)    po § 93 dodaje się:

a)    wyrazy w brzmieniu:

   „Biuro Zamówień Publicznych – BZP”,

b)   § 94, § 95 w brzmieniu:

„§ 94. Biurem Zamówień Publicznych kieruje dyrektor Biura.

§ 95. Do zadań Biura Zamówień Publicznych należy prowadzenie spraw z zakresu zamówień publicznych udzielanych przez Zarząd, w tym:

a)    planowanie zamówień publicznych – opracowywanie projektu rocznego planu zamówień publicznych,

b)   prowadzenie czynności organizacyjno - technicznych związanych z udzielaniem zamówień publicznych,

c)    przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

d)   obsługa komisji przetargowej,

e)    koordynowanie, zgodnie z zasadami określonymi w uchwale Zarząduw sprawie udzielania zamówień publicznych, działań podejmowanych przez departamenty Urzędu w ramach przygotowania i przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego,

f)    opracowywanie projektów procedur i innych przepisów wewnętrznych niezbędnych do właściwego prowadzenia procesu udzielania zamówień publicznych,

g)   prowadzenie rejestru umów zawartych w wyniku przeprowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego i przekazywanie ich kopii do Departamentu Finansów,

h)   nadzór nad przestrzeganiem ustawy Prawo zamówień publicznych oraz Regulaminu udzielania zamówień w UMWP przez departamenty Urzędu.”;

12)    po § 95 wyrazy otrzymują brzmienie:

Biuro Inwestycji – BI”;

13)    § 96, § 97, § 98, § 99 otrzymują brzmienie:

㤠96. Biurem Inwestycji kieruje dyrektor Biura.

§ 97. W Biurze Inwestycji tworzy się następujące wewnętrzne komórki organizacyjne:

1)   Referat Realizacji Inwestycji, któremu nadaje się symbol „BI-I”;

2)   Referat Rozliczeń i Monitorowania Trwałości Projektów, któremu nadaje się symbol „BI-II”;

3)   Samodzielne stanowisko pracy ds. kancelaryjno-biurowych, któremu nadaje się symbol „BI-III”.

§ 98. Do zadań Biura Inwestycji należy prowadzenie spraw z zakresu analiz, planowania i realizacji inwestycji budowlanych Samorządu Województwa, z wyłączeniem obiektów inżynierii lądowej i wodnej oraz monitorowanie zrealizowanych projektów współfinansowanych ze środków UE.

     § 99. Zadania określone w § 98 realizują:
1) Referat Realizacji Inwestycji, do zadań którego należy w szczególności:

a)    współdziałanie z właściwymi merytorycznie departamentami oraz jednostkami organizacyjnymi w zakresie ustalania potrzeb dotyczących budowy, rozbudowy, modernizacji i remontów obiektów stanowiących własność Województwa lub służących realizacji zadań Województwa, w tym dokonywanie wstępnego oszacowania kosztów ich realizacji,

b)   współdziałanie z jednostkami organizacyjnymi w zakresie prowadzenia inwestycji oraz remontów finansowanych w całości lub w części ze środków budżetu województwa, a w szczególności:

-  opiniowanie przedkładanych założeń techniczno-ekonomicznych w zakresie efektywności, celowości i zasadności ich realizacji oraz przygotowywanie wniosków do zatwierdzenia,

-  opiniowanie wniosków o udzielenie dotacji celowych na dofinansowanie w/w prac,

-  przeprowadzanie, na polecenie Zarządu lub Marszałka, kontroli problemowych w zakresie prawidłowości wykorzystania przez jednostki organizacyjne przekazanych im środków i dotacji na realizację zadań inwestycyjnych,

c)    wykonywanie, w zakresie określonym przez Zarząd, czynności inwestora w stosunku do inwestycji własnych Samorządu Województwa, z uwzględnieniem zadań określonych w lit. d – f,

d)   zlecanie opracowywania dokumentacji technicznej na planowane inwestycje, w tym opracowywanie danych wyjściowych do projektowania, przygotowywanie przetargów na opracowywanie dokumentacji inwestycji i umów na prace projektowe,

e)    przygotowywanie inwestycji do realizacji poprzez:

-  prowadzenie spraw dotyczących czasowego zajęcia terenu, w tym odszkodowań należnych z tego tytułu,

-  składanie stosownych wniosków o wydanie postanowień w zakresie możliwości podziałów i wykupu gruntów,

-  zgłaszanie potrzeb w zakresie wyburzeń budynków i budowli,

-  uzyskanie decyzji o ustaleniu warunków zabudowy lub lokalizacji inwestycji celu publicznego oraz pozwolenia na budowę,

f)    realizacja inwestycji poprzez:

-  organizowanie przetargów na roboty budowlane i przygotowywanie umów z wykonawcami,

-  zapewnienie nadzoru inwestorskiego,

-  udział w odbiorach inwestycji i przekazaniu obiektu do użytkowania,

-  uczestniczenie w załatwianiu spraw z zakresu rękojmi i gwarancji,

-  dokonywanie końcowego rozliczenia inwestycji i remontów,

g)   monitorowanie działań o charakterze inwestycyjno-remontowym, podejmowanych przez Operę i Filharmonię Podlaską - Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku oraz użytkownika infrastruktury wybudowanej przez Województwo nad jeziorem Szelment Wielki, pod kątem wpływu tych działań na trwałość projektów w ramach których zrealizowano te inwestycje;

2) Referat Rozliczeń i Monitorowania Trwałości Projektów, do zadań którego należy w szczególności:

a)    prowadzenie spraw dotyczących przygotowania dokumentów niezbędnych do złożenia wniosku aplikacyjnego o dofinansowanie ze środków UE lub budżetu państwa zadań inwestycyjnych, za realizację których odpowiada Biuro Inwestycji,

b)   opracowywanie projektów umów o przyznanie środków finansowych na realizację zadań inwestycyjnych, za realizację których odpowiada Biuro Inwestycji,

c)    sprawdzanie przedkładanych przez wykonawcę dokumentów o płatność pod kątem ich zgodności z postanowieniami umowy i przyjętym harmonogramem rzeczowo-finansowym realizacji inwestycji oraz obowiązującymi w tym zakresie przepisami,

d)   przedkładanie do Departamentu Finansów, na zasadach obowiązujących w Urzędzie, dokumentów niezbędnych do dokonania płatności z tytułu realizacji umów, za wykonanie których odpowiada Biuro Inwestycji,

e)    opracowywanie informacji i sprawozdań z realizacji inwestycji prowadzonych przez Biuro Inwestycji, w tym sprawozdań finansowych, na potrzeby instytucji odpowiedzialnych za wdrażanie programów europejskich,

f)    udział w rozliczaniu pod względem finansowym inwestycji budowlanych Samorządu Województwa, w tym udział w procesie rozliczania środków pozyskanych z UE,

g)   monitorowanie trwałości projektów: „Budowa Opery i Filharmonii Podlaskiej – Europejskie Centrum Sztuki w Białymstoku”, „Budowa elektrycznego wyciągu nart wodnych wraz z urządzeniami towarzyszącymi i zapleczowymi oraz budowa parku linowego i ścianki wspinaczkowej w rejonie jeziora Szelment Wielki”, „Trasy rowerowe w Polsce Wschodniej – Województwo Podlaskie”
w zakresie:

-  czy nie wystąpiły znaczące modyfikacje w rozumieniu art. 57 Rozporządzenia Rady (WE) 1083/2006 UE,

-  czy zmianie nie uległ charakter projektu,

-  czy wskaźniki rezultatu projektu są utrzymywane na wymaganym poziomie,

-  czy produkty projektu są wykorzystywane zgodnie z przeznaczeniem,

h) opracowywanie projektów wniosków do instytucji zarządzającej w sprawie zmiany umowy o dofinansowaniu projektu w okresie jego trwałości,

i) opracowywanie i składanie corocznych sprawozdań do instytucji zarządzających,

j) monitorowanie zmian w zrealizowanych projektach,

k) współdziałanie z podmiotami uczestniczącymi w realizacji projektu ”Budowa Trasy rowerowej w Polsce Wschodniej – Województwo Podlaskie” w zakresie utrzymania infrastruktury wybudowanej w ramach projektu, w tym w szczególności:

-  przeprowadzanie okresowych przeglądów technicznych i gwarancyjnych,

-  prowadzenie spraw z zakresu rękojmi gwarancji,

-  podejmowanie działań w zakresie naprawy i konserwacji elementów infrastruktury trasy rowerowej,

l) monitorowanie stanu technicznego trasy rowerowej oraz działań o charakterze inwestycyjno-remontowym, podejmowanych przez podmioty odpowiedzialne za utrzymanie trasy, pod kątem wpływu tych działań na trwałość projektu,

m) przygotowywanie, w porozumieniu z podmiotami uczestniczącymi w realizacji projektu, propozycji działań mających na celu rozbudowę i modernizację trasy rowerowej,

n) przyjmowanie uwag i wniosków od użytkowników trasy rowerowej dotyczących istniejącej infrastruktury i przekazywanie ich właściwym merytorycznie podmiotom do rozpatrzenia,

o) współdziałanie z właściwymi merytorycznie departamentami oraz podmiotami uczestniczącymi w realizacji projektu w zakresie promocji projektu ”Budowa Trasy rowerowej w Polsce Wschodniej – Województwo Podlaskie”.”.

§ 2. Wykonanie uchwały powierza się Marszałkowi Województwa Podlaskiego.

§ 3. Uchwała wchodzi w życie z dniem podjęcia, z wyjątkiem § 1 pkt 2, pkt 3, pkt 4, pkt 5, pkt 6, pkt 9, pkt 11, pkt 12, pkt 13, które wchodzą w życie z dniem 1 lipca 2016 r.

Powrót na początek strony